1. ÚVODNÉ USTANOVENIA
1.1. Tieto obchodné podmienky (ďalej len Podmienky) sú vypracované spoločnosťou Business Media One, s.r.o. so sídlom Nádražní 762/32, Smíchov, 150 00 Praha 5, identifikačné číslo: 03589552, zapísanej v obchodnom registri Okresného súdu v Prahe, oddiel C, vložka 234179 (ďalej len Poskytovateľ) v súlade s ustanovením § 1751 ods. 1 zákona č . 89/2012 Zb. občianskeho zákonníka. Upravujú podmienky, predpoklady, práva a povinnosti, za ktorých Poskytovateľ poskytuje obsah (ďalej len Digitálny obsah) pre počítače, tablety, smartfóny a iné podobné koncové zariadenia (ďalej len Koncové zariadenia), sprístupňovaný prostredníctvom internetových stránok prevádzkovaných Poskytovateľom (ďalej len Internetové stránky) alebo prostredníctvom aplikácií prevádzkovaných Poskytovateľom (ďalej len Aplikácie), ak v konkrétnom prípade konkrétne podmienky vzťahujúce sa k príslušnému Digitálnemu obsahu alebo službe (ďalej len Podmienky služby) neustanovujú inak. Pokiaľ nie je v týchto Obchodných podmienkach výslovne stanovené inak, rozumejú sa Digitálnym obsahom aj služby, ktoré s ním súvisia.
1.2. Podmienky ďalej upravujú práva a povinnosti zmluvných strán vzniknuté kúpou Digitálneho obsahu na základe licenčnej alebo inej obdobnej zmluvy (ďalej len Zmluva) uzatvorenej medzi Poskytovateľom a užívateľom príslušného Koncového zariadenia (ďalej len Užívateľ) prostredníctvom príslušného rozhrania umiestneného na Internetovej stránke alebo v Aplikácií prevádzkovanej Poskytovateľom (ďalej len Rozhranie). Na nákup Digitálneho obsahu je nevyhnutné vykonať registráciu v súlade s Podmienkami používania služby informačnej spoločnosti vydanými Poskytovateľom.
2. UZATVORENIE ZMLUVY
2.1. Všetka prezentácia Digitálneho obsahu na Internetových stránkach a v Aplikáciách prevádzkovaných Poskytovateľom a v Rozhranie má informatívny charakter. Poskytovateľ teda nie je povinný uzatvoriť príslušnú Zmluvu ohľadom tohto Digitálneho obsahu. Použitie ustanovenia § 1732 ods. 2 Občianskeho zákonníka je vylúčené.
2.2. Rozhranie obsahuje informácie o Digitálnom obsahu a jeho cene vrátane dane z pridanej hodnoty a všetkých súvisiacich poplatkov. Ceny zostávajú v platnosti po dobu, kedy sú zobrazované v Rozhraní. Týmto ustanovením nie je obmedzená možnosť Poskytovateľa zmeniť cenu Digitálneho obsahu s účinnosťou od zobrazenia novej ceny v Rozhraní. Pre konkrétnu Zmluvu je záväzná tá cena, ktorá bola v Rozhraní zobrazená pri jej uzatvorení.
2.3. Na objednanie Digitálneho obsahu (návrh na uzavretie Zmluvy) vyplní Užívateľ objednávkový formulár (ďalej len Objednávka) v Rozhraní. Objednávka obsahuje najmä informácie o objednávanom Digitálnom obsahu a o spôsobe úhrady ceny za Digitálny obsah. Vyplnenú Objednávku zašle Užívateľ Poskytovateľovi. Zmluva je uzatvorená potvrdením prijatia Objednávky zo strany Poskytovateľa zaslaným na e-mail Používateľa.
2.4. Pred zaslaním Objednávky Poskytovateľovi je Používateľ povinný skontrolovať všetky ním uvádzané údaje. Údaje uvedené v objednávke sú Poskytovateľom považované za správne a Poskytovateľ nemá povinnosť tieto overovať či preskúmavať. Náklady vzniknuté Užívateľovi na komunikáciu pri uzatváraní Zmluvy hradí Užívateľ.
2.5. Cenu Digitálneho obsahu môže Užívateľ Poskytovateľovi uhradiť nasledovnými spôsobmi:
a) prostredníctvom platobného systému spoločnosti GoPay s.r.o.
b) prostredníctvom platobnej SMS správy.
2.6. Ak o to Používateľ požiada, vystaví Poskytovateľ Používateľovi daňový doklad (faktúru), ktorý zašle v elektronickej podobe na e-mailovú adresu Používateľa.
2.7. Digitálny obsah bude Užívateľovi sprístupnený a/alebo služba spojená s digitálnym obsahom bude Užívateľovi poskytnutá bezprostredne po pripísaní celej ceny uhradenej Užívateľom na účet Poskytovateľa.
2.8. Užívateľ nadobúda licenciu k Digitálnemu obsahu jeho sprístupnením zo strany Poskytovateľa v súlade s Podmienkami.
3. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
3.1. Užívateľ výslovne súhlasí s tým, že Digitálny obsah bude takto sprístupnený alebo služba spojená s digitálnym obsahom bude Užívateľovi poskytnutá pred uplynutím lehoty na odstúpenie Užívateľa čoby spotrebiteľa od zmluvy.
3.2. Používateľ berie na vedomie, že
a) podľa ustanovenia § 1837 písm. a) Občianskeho zákonníka nemôže Užívateľ odstúpiť od Zmluvy o poskytovaní služby spojenej s Digitálnym obsahom, ak služba bola poskytnutá s predchádzajúcim výslovným súhlasom Užívateľa pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy,
b) podľa ustanovení § 1837 písm. l) Občianskeho zákonníka nemôže Užívateľ odstúpiť od Zmluvy o dodaní Digitálneho obsahu, ak Digitálny obsah nebol dodaný na hmotnom nosiči a bol dodaný s predchádzajúcim výslovným súhlasom Užívateľa pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy.
3.3. Ak nejde o prípad, kedy nemožno podľa Podmienok či právnych predpisov od Zmluvy odstúpiť, má Užívateľ v súlade s ustanovením § 1829 ods. 1 Občianskeho zákonníka právo odstúpiť od Zmluvy, a to do štrnástich (14) dní od dodania Digitálneho obsahu alebo poskytnutia služby spojenej s Digitálnym obsahom. Odstúpenie od zmluvy musí byť v takomto prípade odoslané Poskytovateľovi v lehote uvedenej v predchádzajúcej vete. Pre odstúpenie od Zmluvy môže Užívateľ odstúpiť od Zmluvy zaslaním e-mailu na adresu info@bmone.cz alebo zaslaním písomného odstúpenia na adresu sídla Poskytovateľa. V takýchto prípadoch musí Používateľ výslovne uviesť, že odstupuje od Zmluvy a oznámiť číslo objednávky.
3.4. V prípade odstúpenia od Zmluvy podľa ods. 3.3 tohto článku sa Zmluva od začiatku ruší. Poskytovateľ bezodkladne ukončí poskytovanie služby spojenej s Digitálnym obsahom Užívateľovi, prípadne Používateľovi zneprístupní Digitálny obsah.
3.5. V prípade riadneho odstúpenia od zmluvy v súlade s týmito Podmienkami vráti Poskytovateľ peňažné prostriedky prijaté od Užívateľa prostredníctvom platobnej brány GoPay do štrnástich dní od doručenia odstúpenia, a to rovnakým spôsobom, akým ich Poskytovateľ od Užívateľa prijal. V prípade platby uskutočnenej cez SMS bude spôsob vrátenia peňažných prostriedkov dohovorený s Užívateľom individuálne.
4. PRÁVA Z CHYBNÉHO PLNENIA
4.1. Práva a povinnosti zmluvných strán ohľadne práv z chybného plnenia sa riadia príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi, najmä občianskym zákonníkom.
4.2. Na uplatnenie reklamácie v prípade chybného poskytnutia služby spojenej s Digitálnym obsahom alebo chyby Digitálneho obsahu je Používateľ povinný uplatniť reklamáciu zaslaním e-mailu na adresu info@bmone.cz alebo zaslaním písomného oznámenia na adresu sídla Poskytovateľa. Pri uplatnení reklamácie musí Užívateľ okrem iného zrozumiteľne uviesť číslo objednávky a dôvod reklamácie (konkretizovať chybu či chybné plnenie alebo špecifikovať, ako sa chyba prejavuje).
4.3. Reklamáciu možno uplatniť v prípade, že sa chyba prejaví v čase dvadsiatich štyroch mesiacov od dodania Digitálneho obsahu alebo poskytnutia služby spojenej s Digitálnym obsahom (v prípade pochybností je rozhodujúci dátum začatia poskytovania služby).
4.4. Reklamácia bude vybavená do 30 dní od jej doručenia Poskytovateľovi, ak je to technicky možné. O spôsobe vybavenia reklamácie bude Užívateľ informovaný e-mailom na adresu uvedenú v jeho užívateľskom konte.
4.5. Za chybu sa nepovažuje ukončenie poskytovania Digitálneho obsahu alebo služby spojenej s Digitálnym obsahom v súlade s Podmienkami, najmä v prípade, keď sú poskytované po vopred stanovené obdobie alebo časové obmedzenie vyplývajúce z ich povahy alebo Podmienok služby. Za chybu sa takisto nepovažuje, ak Digitálny obsah alebo služba spojená s Digitálnym obsahom nemôžu byť zobrazené alebo inak použité na Koncovom zariadení z dôvodu ich nekompatibility s programovým vybavením Koncového zariadenia alebo z dôvodu ukončenia podpory príslušného softvérového vybavenia zo strany jeho poskytovateľa alebo prevádzkovateľa.
5. OSOBNÉ ÚDAJE A ICH SPRACOVANIE
5.1. Pri poskytovaní Digitálneho obsahu spracováva Poskytovateľ osobné údaje Používateľa za podmienok uvedených v Informáciách o ochrane osobných údajov.
5.2. Používateľ berie na vedomie, že na poskytnutie Digitálneho obsahu môže byť nevyhnutné uloženie tzv. Cookies do jeho koncového zariadenia.
5.3. Údaje uvedené Užívateľom považuje Poskytovateľ za správne a nie je povinný tieto akokoľvek overovať či preverovať.
6. MARKETINGOVÉ AKCIE
6.1. Marketingovou akciou sa rozumie ponuka a poskytnutie osobitného plnenia (darčeky, zľavy, alebo iné benefity) Používateľovi v súlade s pravidlami príslušnej marketingovej akcie. Marketingové akcie pozostávajú z:
a) osobitného plnenia poskytovaného iba novým Používateľom (nie už existujúcim Používateľom) pri uzatvorení zmluvy na poskytnutie Digitálneho obsahu príslušného titulu minimálne na dobu 1 (jedného) roka a pri zaplatení celkovej ceny za Digitálny obsah, ak nie je v pravidlách takejto akcie stanovené inak (ďalej len „Darček k Digitálnemu obsahu“),
b) iného zvýhodneného plnenia poskytovaného všetkým Užívateľom, ak nie je v pravidlách takejto akcie stanovené inak (ďalej len „Výhody“). Spoločne sú Darčeky k digitálnemu obsahu a Výhody označené ako Marketingové akcie.
6.2. Pravidlá Marketingovej akcie sú dostupné buď na príslušnej Internetovej stránke alebo v Aplikácií, ktorej sa Marketingová akcia týka, alebo budú uvedené (a to aj formou odkazu) v obchodnom oznámení zaslanom konkrétnemu Užívateľovi alebo inej osobe (v prípade, že Poskytovateľ je oprávnený jej tie obchodné oznámenie poslať). Pravidlá Marketingovej akcie musia určiť okrem iného podmienky, ktoré treba splniť na získanie plnenia, termín jej splnenia, poskytované plnenie a prípadné vymedzenie okruhu osôb, ktorých sa marketingová akcia týka.
6.3. V rámci akcie Darček k Digitálnemu obsahu je jeden Užívateľ v rámci jedného svojho účtu oprávnený objednať maximálne 1x Digitálny obsah toho istého titulu. Užívateľ nemôže využiť akciu Darček k Digitálnemu obsahu, ak už je Používateľom Digitálneho obsahu titulu, na ktorý sa daná akcia viaže (ak nie je v pravidlách takejto akcie stanovené inak), alebo počas predchádzajúcich troch mesiacov bola ukončená Zmluva Užívateľa z toho istého účtu Užívateľa. V takom prípade je Digitálny obsah riadne objednaný, avšak podmienky v rámci akcie Darček k Digitálnemu obsahu príslušného titulu sa na neho nevzťahujú. V prípade pochybností si Poskytovateľ vyhradzuje právo rozhodnúť, či ide o nového Užívateľa spĺňajúceho nárok na poskytnutie Darčeka k Digitálnemu obsahu alebo nie. Zmluvu uzavretú, rozšírenú alebo predĺženú v rámci akcie Darček k Digitálnemu obsahu nemožno ukončiť zo strany Používateľa pred uplynutím doby, na ktorú je uzavretá resp. predĺžená.
6.4. Marketingové akcie sú platné iba na území Slovenskej republiky. Poskytovateľ neposkytuje plnenie v rámci Marketingových podujatí (vrátane zliav) mimo územia Slovenskej republiky. Povinnosť Poskytovateľa poskytnúť plnenie v rámci Marketingovej akcie zaniká v prípade, ak Užívateľ poruší podmienky stanovené na jeho poskytnutie v rámci konkrétnej Marketingovej akcie. V prípade pochybností si Poskytovateľ vyhradzuje právo rozhodnúť, či došlo k riadnemu splneniu podmienok na získanie plnenia v rámci Marketingovej akcie.
6.5. Ak je plnením v rámci Marketingovej akcie vec, je odosielaná na adresu Užívateľa (t. j. na adresu Užívateľa, ktorú Poskytovateľ oprávnene eviduje alebo ktorú Poskytovateľovi Užívateľ oznámil pre plnenie). Plnenie bude odoslané ako poštová zásielka alebo kuriérskou službou. Poskytovateľ zasiela plnenie spravidla do 8 týždňov od splnenia podmienky na jeho získanie. Ak sa odoslané plnenie vráti z adresy na doručenie späť Poskytovateľovi ako nedoručené, bude poskytnuté iba na základe žiadosti Užívateľa, pričom náklady spojené s opätovným doručením resp. poskytnutím môže niesť Užívateľ.
6.6. V prípade, že v rámci konkrétnej Marketingovej akcie nie je už stanovené plnenie k dispozícii, vyhradzuje si Poskytovateľ právo poskytnúť Používateľovi náhradné plnenie v porovnateľnej hodnote.
6.7. Plnenie v rámci Marketingovej akcie nie je predávaným tovarom, a preto nie je Poskytovateľom fakturované. Poskytovateľ neposkytuje žiadnu záruku na toto plnenie, s výnimkou prípadov, keď je záruka výslovne Poskytovateľom uvedená. Pri prípadnej reklamácii plnenia Poskytovateľ vyžaduje pôvodný obal, aby mohol identifikovať dodávateľa plnenia. Používateľ berie na vedomie, že vybavenie reklamácie závisí od dodávateľa plnenia.
7. OSTATNÉ A ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
7.1. Ak je niektoré ustanovenie týchto podmienok neplatné alebo neúčinné, alebo sa takým stane, namiesto neplatného alebo neúčinného ustanovenia sa použije taká platná právna úprava, ktorej zmysel sa neplatnému ustanoveniu čo najviac približuje. Neplatnosťou alebo neúčinnosťou ustanovenia nie je dotknutá platnosť ostatných ustanovení týchto Podmienok.
7.2 Všetky oznámenia môžu byť Používateľovi doručované na jeho elektronickú adresu. Zmluva vrátane Podmienok je archivovaná Poskytovateľom v elektronickej podobe.
7.3. Ak Zmluva obsahuje medzinárodný (zahraničný) prvok, potom strany dojednávajú, že zmluva aj právne vzťahy z nej vyplývajúce sa riadia slovenským právom s vylúčením kolíznych noriem, a že na rozhodovanie sporov vyplývajúcich zo Zmluvy sú príslušné súdy Slovenskej republiky.
7.4. Poskytovateľ je oprávnený na poskytovanie Digitálneho obsahu na základe živnostenského oprávnenia. Živnostenskú kontrolu vykonáva v rámci svojej pôsobnosti príslušný živnostenský úrad. Dozor nad oblasťou ochrany osobných údajov vykonáva Úrad na ochranu osobných údajov. Ak je Používateľ spotrebiteľom, môže sa pre mimosúdne riešenie prípadného spotrebiteľského sporu obrátiť na Slovenskú obchodnú inšpekciu, internetová adresa www.soi.sk.
7.5. Poskytovateľ je oprávnený meniť tieto Podmienky. Informáciu o takej zmene bude publikovať na Internetových stránkach a v Aplikáciách najneskôr 14 dní pred nadobudnutím účinnosti zmeny.
7. 6. Kontaktné telefónne číslo +420 225 351 111, kontaktná e-mailová adresa info@bmone.cz
7.7. Toto znenie Podmienok je účinné od 1. 1. 2021.